• تهران ، میدان ولی عصر، کوچه شقایق ، پلاک 5 ،طبقه سوم ، واحد 32
این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. 
×

گروه 4

تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 

  • قیمت : ریال
    تست ساخت صفحه تست ساخت صفحه تست ساخت صفحه
  • قیمت : 11000000 ریال
    با استفاده از نرم افزار تحت وب مدیریت ارتباط با مشتریان میتوانید اطلاعات کلیه تماس گیرندگان را ثبت نمایید، با درج مشخصات ایشان خروجی های اطلاعاتی کاربردی بگیرید، برای آنها پیام های مرتبط بفرستید بر اساس امکانات موجود در برنامه مشتریان را جستجو وفیلتر نمایید، نیاز های ایشان را شنایی نمایید نتیجه تبلیغات خود را بصورت آماری مشاهده نمایید و همچنین میزان فعالیت بازاریابان خود را مدیریت و مشاهده نمایید.
  • قیمت : 5000000 ریال
    نرم افزار تحت وب مدیریت جلسات به شما این امکان را میدهد تا جلسات کاری مدیران شرکت خود را برنامه ریزی نمایید
  • قیمت : 8000000 ریال
    این ماژول امکان دریافت تیکت از طرف مشتریان و ارتباط 2 طرفه جهت پشتیبانی مشتریان را در اختیار مدیر پشتیبانی شرکت قرار می دهد.
  • قیمت : 1000000 ریال
    در این بخش نمودارهای گوناگونی از بخش های مختلف CRM به مدیر، نمایش داده میشود.
  • قیمت : 5000000 ریال
    با استفاده از امکانات این نرم افزار مالی کلیه درآمد ها و هزینه های خود را بر طبق گروه بندی های مورد نظر ثبت نمایید و از امکانات نرم افزار جهت بررسی سود و زیان و بررسی طلب و بدهکاری و همچنین مشاهده پرداخت های مشتری آگاه شوید
  • قیمت : 8000000 ریال
    با استفاده از امکانات مدیریت پروژه، میتوانید کلیه وظایف کارمندان سازمان خود را بصورت تفکیک شده تعریف نمایید و از انجام یا عدم انجام کامل آن مطلع شوید، میزان پیشرفت پروژه را بدانید و بر عملکرد کارمندانِ داخل یا خارج از سازمان خود نظارت داشته باشید. استفاده از این ابزار نظم درون سازمانی را افزایش میدهد و در نهایت باعث ایجاد رضایت مشتریان خواهد شد