|
تست ساخت صفحه تست ساخت صفحه تست ساخت صفحه
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴
سیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بیسیرکند حبهادحشثهبذد بی
۱۱ تير ۱۴۰۲
خلاصهههههههههه
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
- مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و
۲۱ شهريور ۱۴۰۰
- مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود. - سازمانها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط
۲۱ شهريور ۱۴۰۰
- مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود
۲۱ شهريور ۱۴۰۰
امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی در هدف گذاری از طریق کمپین ها و پیگیری های مستمر برای ایجاد مسیری مستحکم می باشد
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸