این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. این متن جهت تست می باشد. 
×
----- تازه ترین محصولات
تازه ترین اخبار
  • تست تیتر خبر سوم

    - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و

    ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

  • تست خبر دوم

    - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. - سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط

    ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

  • تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)

    - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود

    ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

جدیدترین مقالات
  • کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

    امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی در هدف گذاری از طریق کمپین ها و پیگیری های مستمر برای ایجاد مسیری مستحکم می باشد

    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

  • شش کاربرد نرم افزار CRM

    سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش

    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸